العودة   منتديات بنات - سكس عربي > قصص سكس > قصص سكس اغتصاب

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 10-17-2013, 12:34 AM   #1
ahmed333333
Junior Member
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المشاركات: 28
افتراضي والله لتجيبهم على نفسك


هاي أنا احمد 16 سنه من القاهره شعري اصفر شويه و أبيض و أشقر و جميل القصة دي حقيقه حصلت معايا من بنت الجيران لما أغتصبتني (( كنت نازل من الشقه الساعه 10 بليل تقريبا لأصدقائي ففوجئت ببنت الجيران بتقول لي يا أحمد من فضلك أدخل شوف لي التليفزيون مش شغال ليه و يا ويلكم من بنت الجيران هذه .... والله انها شقراء الوجه بيضاء جدا وشعرها أصفر كالشمس وعيناها خضراء و نحيفه وممتلئة الطيز و كبيرة الصدر و جميله جدا وعمرها 25 سنه المهم أنا دخلت و كانت لابسه بادي شفاف ضيق أوي وقصير لونه وردي و كلوت أحمر جميل أوي وسنتيان ضيق موت دخلت لقيت انه مفيهوش عطل .... قالت لي طيب شكرا خد اشرب العصير و اخدته وشربته ولسه كانت بتوصلني للباب وهي ادامي راحت قافلاه و راحت عامله بالمفتاح و حطاه في بزازها جوه السنتيان أنا بصيت لها واستغربت وقلت لها عايز أخرج قالت لي مش قبل ما نقضي وقت حلو مع بعض يا قمر ... قلت لها تقصدي أيه وهي أصلا أطول مني و ممكن تقدر عليا فقلت لها من فضلك عايز اخرج قالت لي لأ هتنيكني قلت لها نعم ؟؟؟ وسعي من طريقي مسكتني جامد من دراعي وشدتني معاها للأوضه وانا بعافر معاها عايزها تسيبني ولكن فشلت ولاحظت انها قويه زقتني على السرير ونامت فوقي ومسكت ايديا و بما أنها أطول مني و أعرض مني شويه صعب عليا أعافر بجد راحت قافله باب الاوضه بالمفتاح برضو وقالت تكره انك تنام معايا قلت لها بس انا كده هفتحك قالت لي أنا مفتوحه أنا فتحت نفسي من زمان اطمنت شويه و قلت لها لأ انا مينفعش أعمل كده خالص راحت ضرباني بالبوكس في وشي وجعتني أوي وقالت لي هنتمتع يعني هنتمتع و هاخد زبك لكسي و لوحدي راحت قالت لي والله لو اتحركت ولا عملت حاجة لهكسر عضمك وكان فيه في الاوضه حزام كبير أوي وكرباج و خنجر و صاعق كهرباء و سيف و شمع بيلسع و أنا اترعبت وقلت لها أرجوكي سيبيني قالت لي طاوعني يا حيواااااااان هتنيكني يعني هتنيكني و انا اتخرست وراحت مقلعاني البنطلون والتيشرن وفضلت بالبوكسر وقلعت هي كل حاجة وبقت عريانه قدامي و راحت منيماني على السرير ونمت على ضهري وقالت لي تسكت خالص وتقفل بقك يا حيوان سيبني اتمتع قلعتني البوكسر وشافت زبي قالت واااااااااو لأن زبي كان كبير جدا وطخين ومليان و طويل و يمتع البنت بجد قالت لي انت هتمتعني أوي يا جميل أنت راحت قالت لي أخرس خالص مسمعش صوتك راحت جابت كلبشات حديد بنت وسخه و كلبشت أيدي في السرير ... أيدي الأتنين في السرير و فشخت رجليا خالص يمين وشمال مرفوعه شوية و كلبشتهم في السرير برضو وخرم طيزي كان باين وواضح أوي وكان بصراحه مغري جدا و جابت لاصق عشان تحطه على بقي انا قعدت احرك وشي يمين وشمال راحت مسكاني ضربتني قلمين و لسعتني بالحزام على طيزي 4 مرات رحت مرتعش وقلت لها خلاص أنا خدامك والنبي خلاص راحت جايبه اللاصق وحطته على بقي وانا أتخرست زي الكلب وراحت مقربه من زبي و حطته كله في بقك وبقك تمص وترضع جامد وتفترس في زبي و تعضه وانا اصوت بصوت مكتوم و أتالم واستمتع في نفس الوقت و بتمص في زبي زي الأرض العطشانه و عماله ترضع و تلطشني على طيزي وانا بتلوي منها و بعدين نزلت على بضاني حطتهم في بقها وفضلت تمص وتلحس وتبوسهم و تقول لي الله ايه العسل ده بدأ زبي يقف و هي مسكته وفضلت تتف عليه وتمصه راحت موجهه طيزها في وشي وراحت مجيصه في وشي و شالت لي اللاصق وقال لي الحس لي خرم طيزي وكسي يا حيوان و هي ماسكه الصاعق أنا اترعبت وفضلت أمص في كسها وهي تتأوي وابوس في طيزها والحس خرمها و ابوسه وهي بتقول أه أه متعني و تلسعني على طيزي وانا بلحس راحت سايبه الصاعق و ماسكه زبي حطاه في بقها كله وتفترس فيه و تقطعه وانا بتلوى وبلحس كسها راحت جايه نايمة على ضهرها وفكتني وهي ماسكه الصاعق عند دماغي وانا خايف بجد عشان صاعقه من دي عند دماغي مش هستحمل قالت لي نام عليا و كانت نايمه على ضهرها نمت جوه حضنها فيس تو فيسو و راحت مكلبشاني تاني من ايديا و فتحت رجليا سنه بسيطه وكلبشتها وهي فاشخه رجلها يمين وشمال وانا نايم فوقيا راحت مدخله زبي في كسها وقالت نيكني يا قمر أنت رحت محرك زبي سنه سنه وانا مبعرفش أنيك أوي يعني جوه كسها فضلت احرك شوية وهي بتقول أححححح أمممممم بدأت اتعلم النيك وازاي اطلع وادخل بالصدفه وفضلت أنيكها سنه سنه راحت شايله اللاصق وقالت لي اي صرخه منك هكهربك في زبك و بضانك قلت لها لأ والنبي بلاش هعملك اللى انتي عيزاه وهي مسكاني من طيزي وبتلسعني عليها وزبي جواها راحت قافله عليا برجليها وقبضت عليا من كل حته في جسمي وحضنتني جامد و قفلت برجليها على طيزي و فخدتي من ورا بقوة ومقدرش أطلع من حضنها أطلاقا وفضلت تبوسني من شفايفي وتمص شفتي وهي مغمضه عنيها وبتتاوي وعماله تبوس و تحرك لسانها على شفايفي و اللحظة اللى خليتني أجنن و اتمتع لما (((((( نزلت أيديها من تحت ومسكت بضاني وكانوا مدلدلين مسكتهم بطريقه شهوانيه رائعه وفي نفس الوقت مؤلمه جدا وانا متكلبش ومش عارف اعمل ربع حركة وعمال انيكها وبتقول لي أقسم بالله لو بطلت تنيك ووقفت هقفش عليهم جامد وهي اصلا كانت قافشه بس شبه جامد نص نص يعني وانا بنيكها وبقول لها أأأه أها أهي أهو بليز بليز سيبيهم أأأأه وهي مسكاها وعمال أنيكها و ماسكه البيضتين و عماله تذلني وانا بنيكها و بتلوى يمين واتلوى شمال وهي ماسكه بضاني والحركة دي كانت مجنناني ومش قادر أصرخ ولا اعمل اي حاجة وعمال أقول بليز بليز أأأه أأاه أأأه وهي تقول بحبك يا مزتي وعماله تلسعني على طيزي بصوت بيهيج أوي و كانت قافله عليا بجسمها بطريقه أوفر أوي راحت منيماني على بزازها وقفشت على جسمي جامد بحيث اني مقدرش اتحرك واللي بيتحرك بس زبي جواها وطيزي وهي لسه قافشه في بضاني ومسكاهم وبتستفزني و انا بضاني مجنناااااااااااااااااني وهي مسكاهم وبقول لها بليز بليز أأه أأأأأه و هي بكل سهوله مسكاهم لانهم مدلدلين وانا بتألم جدا وبتمتع أوي ووشي بدأ يحمر و عمال أتلوى منها و أتاوي لحد ما جت لحظة صاروخ اللبن وهو بيجري بسرعه داخل قنوات زبي متجها للفتحه وانا حاسس انه قرب وهي عماله تلسعني على طيزي باديها و ماسكه بضاني وانا بتلوى ووشي أحمر وقافله عليا ومش قادر اتحرك نص حركة لحد ما جت لحظة قــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــة النشوى واللبن جوا زبي لسة مطلعش وانا بقول أأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأأه أأأأأأأأأأأأاه و أرفص برجليا و اتلوي بجسمي كله و خرم طيزي يفتح ويقفل و هي ماسكه في بضاني وزبي بيترعش جامد اوي و انا بعيش المتعه و برفص جامد برجليا وهي مسكاني جامد اوي جوا حضنها لحد ما بركان المتعه أنفجر جوا جسمي واللبن بينزل جوا كسها وانا أستسلمت وهي فضلت تبعبصني في طيزي وانا بنزلهم أستمتعت جامد أوي في اللحظة دي وانا لسه نايم وعمال أنطر لبن ورا بعض و أنطر لبن واتلوى و أرفص برجليا وهي ماسكه بضاني وهموت من المتعه ... ويمكن يغما عليا لحد ما صفيت كل اللبن اللى عندي و أرتحت وهديت خالص راحت سايبه بضاني وفكتني لقتني ماسكها و ببوسها وبحضنها وهي ماسكه زبي بتلعب فيه عشان ينزل بواقي اللبن الى جوا وفضلت تمص تمص تمص وانا ببوسها من كسها وقلت لها عايز كل يوم من كده قالت لي أنت مزتي و كل يوم هنعمل كده و راحت بيساني من شفايفي حتة دين بوسة ... أووووووووه أجننت بعدها وبقينا كل يوم بناخد دش مع بعض و بنيكها
ahmed333333 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 11-28-2013, 10:31 PM   #2
رجل يعشق السكس
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Nov 2012
المشاركات: 194
افتراضي

نتعرف يا مان
ايملي sexs378@yahoo.com
رجل يعشق السكس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 01:57 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
منتديات بنات - سكس عربي