العودة   منتديات بنات - سكس عربي > قصص سكس > قصص سكس عربي

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 04-18-2014, 12:53 AM   #1
رجل يعشق السكس
Senior Member
 
تاريخ التسجيل: Nov 2012
المشاركات: 194
افتراضي قصه حقيقه


انا شاب سني 26 سنه ودايما بدخل في المنتدي من زمان وفي شهر 2 - 2014 عرفت واحده من المنتدي عندها 34 سنه مطلقه وعايش في القاهره وبدانا نتكلم في الموبيل ونتقابل واول مره كان في جنس كانت عندي بصراحه انا كونت اول مره امارس فيها اقعدنا وشربن عصير ولاقليتها بتقولي فين اوضيتك اشوفها اقولتها علي مكان الاوضه وكونت لسه في مكاني بعد شويه سمعت صوتيه وبتقولي انت فين اقولت ليه انا بره مستنكي شوفتي الاوضه سمعتها بتقولي تعالي عشان توريني الاوضه انا واقفه علي الباب مستنيك انت تجي وتوريني الاوضه وبصراحه جات عند الاوضه مفيش اي حد واقف علي الباب رواحت نادية عليها سمعت صوت بقولي ادخل الاوضه واقول رايك بصراجه دخلت الاوضه كانت واقف من غير اي هدوم وبتقولي ايه رايك بصراحه اول ما شوفت كده زبي واقف اوي وهي للاحظ زبي ضحكت واقولتي انا عارفت رايك بين علي حماده اوي ان رايه اني جامده اقولتي تعالي عايز حاجه مهم اوي اقولته ايه وانا جانبه مسكت زبي وهو ده انا من 4 شهور وانا محرمه منه اوي وبدات تلعب بيه اقولتي انت خايف ولا ايه بصراحه انا سكات ومش عارف اقول ايه بس اقولت ليه اني اول مره بصراحه هيكون كده اقولتي طيب ممكن توقف اقولته اوكه راحت منزله البنطلون ومسكت زبي اوي وبوسته بصراحه حاست زبي نار اوي بتقولي انا لبوتيك وشرموطك يلا تعالي نيكني كسي نار اوي يلا بلاش كده اقولته مصي يا لبوتي بصراحه كانت استاذه في المص والحس زبي وهي بتمص وبتلحس خرم طيزها كان اقدمي وكان صغير وكان لذيذ اقولته انتي عمرك جربتي وره اقولتي لا وره لا كسي بس بس انا كل لي كونت فيه وتفكري كان في خرم طيزها وغير كده اني واول واحد هيكون دخله وره اقولتي هو كله مص وانت يلا تعالي متعني اقولته اوكه نزلت علي بزازها مص والحس وعض اقولتي كسي اقولته اعمل ايه اقولتي ده نيك علي طول اقطعه وبصراحه مسكته ورفعت رجليها فوق وبدات العب براسه علي كسها وهي تقولي بلاش كده انت بتعذابني عايزه يدخل جوه يلا انا لبوتيك وشرموطك ومتناكيتك يلا افشخني اوي عايزه زبك يغرقني اوي بس انا كل لي كونت بعمله معها لكن تفكري في خرم طيزها وكونت كل مطلع زبي من كسها وامشي علي خرم طيزها تقولي دخله في كسي طيزي لا يلا بسرعه
عملت اول واحد كان 15 دقيقه ونمت جانبها راحت ضحكت واقولت جوزها كان 3 دقائق وينام خالص اقولت ليه زبي لسه هايج وعايز اكمل ضحكت واقولت انت شقي اوي كده اقولته لا بس بجد جسمك نار بصت لي واقولتي انت لي زبك نار كل ده مسكت زبي تلعب فيها وتمص تاني واقولته نفسي ادخله وره اقولتي وره لا اقولت ليه العبه علي الخرم من بره اقولتي كده ممكن بس انا فضلت العبه وهايجه اوي وهي تقولي يلا حط كسي نار وانا اقوله لسه شوي عايز العبه علي خرم طيزك شوي اقولتي جسمي مش اقدير اقولته ايه رائك ادخل راسه بس في الخرم اقولتي بس هيوجعني اقولت ليه هتحسي بحاجه تانيه اوي وبدات ادخل راسه بعد ما حطت كريم علي خرممها وعلي زبي وهي تقولي شعور حلو وبدات ادخل جزء تاني وهي تقولي كسي يلا لبوتيك تعبانه اوي وانا مصمم اني اجبهم في طيزها وهي تقولي يلا كسي راحت طلعته شوي ودخلته في كسها وشوي اقولت ليه طيزك شوي وهي تقولي اوكه بفضلت ادخل فيه واطلعه وشوي لقيات خرم طيزها بدا يجب دم بس بسط وهي تقولي كده بيوجعني اوي اقولته ليه اني دخلته وفلضت ماسك فيها وهي شوي بدات تقولي اه طيزي حلو اوي كده وانا اقوله نار وهي تقولي انت اول واحد يدخله فيها وتقولي بجد جامد اوي الشعور ده يلا اكيتر يروح نيك طيز لبوتيك وفضلت حوالي نص ساعه وانا شغل فيه من وره اقولت ليه يلا نغير الاوضه ونخرج بره علي المكتب واقفت علي مكتبي وانا من وره شغل ونزلتهم علي بزازها كان يوم جامد اوي وده حكايتي مع المنتدي
مرفق صور للمدام لي من منتدي عطعوط
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg IMG-20140210-WA0003.jpg‏ (28.2 كيلوبايت, المشاهدات 30)
نوع الملف: jpg IMG-20140211-WA0000.jpg‏ (27.7 كيلوبايت, المشاهدات 31)
رجل يعشق السكس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 05-23-2014, 12:46 PM   #2
المارد الصغير
Junior Member
 
تاريخ التسجيل: May 2014
المشاركات: 1
Thumbs up

حلوووو عاشت أيدك أستمر ....
المارد الصغير غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 10:51 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
منتديات بنات - سكس عربي